Dags att klippa sig??

Har funderat i flera dagar på om jag ska klippa mig eller inte. Jag vet precis hur jag vill ha det! :)
Ska försöka springa in till Linnea imorn och höra om jag kan klippa mig eller om jag ska spara de tills balen.

Eftersom min balklänning är ganska "söt" så har jag bestämt mig att min balfrisyr ska vara mer åt det rockiga hållet ;) Det ska vara svart med slingor i samma färg som klänningen.

Idag vaknade jag klockan 10 och var klarvaken. Så jag hoppade upp ur sängen, fika lite, drack kaffe, gick ut och gick sedan var det bara att sätta sig ner för att plugga på historia provet som är imorgon. :)

Testade redigera denna bild på mig, fixade svarta ögon samt mörkare ögonbryn.



Men nu måste jag återgå till pluggningen samt lite pokerspelande. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0