Funderar på att byta blogg!


Fick bara en snilleblixt att jag kanske borde göra om min blogg.
Så jag satte mig ner och letade efter några nya bloggdesigner, och denna föll mig i smaken! Svart och rött. :)

Blev så less på den gamla, funderade först på att bara byta utseendet men det blev tydligen en helt ny blogg.

Just nu sitter jag och pluggar lite historia samtidigt som Körslaget går på tv´n. Jag hoppas Team Lisa vinner hela skiten! Pappas kusin Claes är med i hennes kör och han har verkligen en skitbra röst.

Under onsdag och torsdag denna vecka åkte vårt UF företag till Skellefteå för att delta i en mässa. Det var väldigt roligt men samtidigt lite jobbigt, man skulle vara trevlig precis hela tiden och sånt tär på krafterna. ;)
Vi hade inte anmält oss till någon tävling, så vi förväntade oss inte att vinna någon kategori. Men de fanns även kategorier vi inte behövde anmäla oss till, en av dem var bästa monter. Tro det eller ej, men vårt företag kom på andra plats i bästa monter!! Ingen av oss förstod egentligen någonting då de sa vårt namn, men vi gick fram till scenen och tog emot priset. Det var bara 500:- men det behövdes, vi har nog tjänat igen vad det kostade att åka dit och delta. Det var en otroligt lärorik resa, för vårt företag samt vi som individer. :)

 

Nu är det dags att fortsätta med skolarbetet. :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0