Go väder!



Idag har det varit ett jäkligt skönt
väder med en massa sol!






Imorse klev jag upp vid klockan 7 för att gå ut till bagarstugan för att baka lite tunnbröd. :) Det var ganska jobbigt att kliva upp från början, men när jag väl var uppe och satte igång med bakningen kändes det bättre. Samtidigt som jag bakade fick jag höra på när tremäningen Erika Wennberg snackade på radion. :) Efter en stund kom mamma tillbaka från körningen och fick hjälpa mig.

 

Idag har jag gjort skolarbete, lagat mat och solat. Det är jäkligt skönt att vara hemma och göra lite vad man vill, pyssla lite här och var. Nu vill jag att dessa praktikveckor ska gå fort så jag får komma hem igen och vara med släkten samt älskligen. :) Imorgon åker jag tillbaka till Borgafjäll för att praktisera och då blir det långpanna, från 11.00-16.00 och sedan 22.00-02.00.

 

Saknar älsklingen, längtar tills jag får träffa och krama om honom igen. :) ♥

 


Kommentarer
Postat av: M E R E I

- Glad Påsk :)!

2011-04-22 @ 00:49:51
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0