Nu är det fixat!

Imorgon ska jag klippa mig hos Linnea på HotStuff vid 2 tiden. :) Det blir perfekt eftersom jag kom på att de tre följande veckorna är jag i Borgafjäll samt hemma i Raja. Jag, Irina och Malin ska dra till Borgafjäll under vår praktik, blir kung de.

Idag skrev Johan från folkan och undrade om jag kunde inskola mig nu på onsdag, jag kände att jag verkligen inte ville säga nej eftersom jag redan gjort det flera gånger. Så jag pratade med lärarna jag har på onsdag och det gick hur bra som helst! :) Ska vara där från 7 till typ 15.

På torsdag och fredag ska vi i Idrott B ut på en bivack tur, då ska vi åka skidor en sväng och gräva egna sovställen, det blir en upplevelse. :)  Lite läskigt också, tänk om det rasar. :O


Idag kom jag på att det inte är länge kvar innan allt skolarbete skall in!!! SHIT!!!
Just nu är det väldigt mycket, speciellt då jag lagt till Historia på mitt schema.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0