Praktiken!

Just nu sitter jag på Idet i Borgafjäll, det är endast här vi har internet, så det blir inte så mycket bloggande och så för min del.

När vi kom hit på söndagkväll hade vi varken vatten eller kastruller i husvagnen, så jag fick ringa till Peder och låna :)

Det är jäkligt nice här, det skulle bara har varit lite mer folk. :)
Jag och Irina skulle fylla på vatten i husvagnen igår, men tratten vi hade stod rakt ut... Men som de nytänkande tjejer som vi är löste vi problemet med: en tratt, en pappersrulle samt en plastpåse, och det funkade!

 

Nästa vecka på lördag är det åter igen dags för årets Raja-Ryck! Jag hoppas verkligen jag får vara ledig så att jag kan vara hemma för att hjälpa till samt träffa en massa folk. :)

Detta år har man chansen att vinna två otroligt snygga polarisar ;) dessa står just nu hemma på gården.

MUMS!

 

Men nu ska jag passa på att spela lite poker och fixa lite skolarbete. :)

Saknar älskligen! Puss och kram på dig gubben♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0