Så jäkla skönt!

Nu var man nyklippt och det känns jäkligt bra. Nu kanske jag kan få lite volym i håret igen, den senaste tiden har det inte ens hjälpt med dust it, det låg som en platt hjälm. haha.


Imorse vaknade jag runt klockan 6 och var klarvaken, men jag gjorde misstaget att jag låg kvar i sängen och tillslut somnade jag igen. Nästa gång jag vaknade var halv 9 och då var det bara att skynda sig till skolan!

Idag har det gått väldigt bra att arbeta på skolan, jag blev nästan klar med både svenska och religions uppgiften, Kung!

Imorgon ska jag befinna mig på folkan kl 07.00, då ska jag bli inskolad och förhoppningsvis kanske få ett jobb i sommar. :)

Ikväll blir det en massa plugg och sen ska jag börja packa inför bivackturen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0